Vuch Magazyn |    +48 660351221 (PO-PIĄ 08:00-16:00)

FQA

1) Chcę odstąpić od umowy. Jak mogę to zrobić?

 Prosimy o odesłanie paczki pod nasz adres z załączonym i uzupełnionym formularzem odstąpienia od umowy. Formularz znajduje się tutaj. https://www.vuch.pl/Stranky/O-zakupie. Najlepiej wysłać do nas list lub paczkę priorytetową Poczty Polskiej.

 

2) Co, jeśli zamówiony produkt mi się nie spodoba?

  Bez obaw. Oferujemy aż 30 dni (licząc od dnia odebrania przesyłki) na zwrot towaru bez podania przyczyny.

 

3) Co, jeśli zamówiony produkt się zniszczy?

 Jeśli produkt ulegnie zniszczeniu, prosimy o odesłanie go do nas razem z wypełnionym drukiem reklamacyjnym. Druk można pobrać tutaj. https://www.vuch.pl/Stranky/O-zakupie. Najlepiej wysłać do nas reklamację listem lub paczką priorytetową Poczty Polskiej.

Produkt chętnie wymienimy na nowy lub zwrócimy za niego pieniądze.

 

4) Kiedy otrzymam przesyłkę?

Zamówienia płatne:

Przelewem – paczkę wysyłamy po zaksięgowaniu przelewu na naszym koncie.

Płatność on-line (PayU)- paczkę wysyłamy w kolejnym dniu roboczym.

Za pobraniem - paczkę wysyłamy w kolejnym dniu roboczym.

Dostawa firmą kurierską trwa maksymalnie 3 dni robocze.

 

5) Kiedy otrzymam przelew zwrotny?

Staramy się o bezproblemowe wykonanie zwrotu w jak najszybszym terminie od momentu odebrania przez nas przesyłki. Przelew zwrotny trafi na Państwa konto najpóźniej 3 dni robocze od zatwierdzenia przez nas przelewu.

              

6) Gdzie i jak mam odesłać paczkę?

Prosimy o wysłanie paczki pod adres:

VUCH
Nowe Miasto 13
Cieszyn 43-400
  

Zalecamy wysłać do nas list lub paczkę poleconą priorytetową Poczty Polskiej.

 

7) Czy mogę zwrócić tylko część zamówienia?

Tak, jak najbardziej można odstąpić tylko od części zamówienia. Należy wtedy w formularzu zaznaczyć, o jaki produkt chodzi. (https://www.vuch.pl/Stranky/O-zakupie).