Zarejestruj się i korzystaj ze wszystkich przysługujących wygód.
Twój koszyk jest pusty.
Niniejszy regulamin (dalej „regulamin“) określa warunki umowy zawieranej za pośrednictwem sklepu internetowego VUCH działającego pod adresem https://www.vuch.pl/ (dalej tylko „platforma“) pomiędzy
spółką
Vuch s.r.o., z siedzibą Lukavička 26, 538 21 Lukavice, Czechy
REGON: 04522150,
NIP: CZ04522150
wpisaną w Rejestrze Handlowym prowadzonym przez Sąd Okręgowy w Hradcu Králové, dział C, wkładka 36028
Adres do korespondencji firmowej: Lukavička 26, 538 21 Lukavice, Czechy
Adres do zwrotów i reklamacji: Panattoni Park Bielsko-Biała I, Vuch s.r.o., ul. Księdza Józefa Londzina 106, 43–382 Bielsko-Biała
Adres miejsca prowadzenia działalności: Národní 38, 110 00 Praha
E-mail: info@vuch.pl
dalej tylko Sprzedawca
a Państwem (dalej tylko Klient).
Zawierając umowę sprzedaży, Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia Klientowi towaru zawartego w zamówieniu (ewentualnie karty podarunkowej), Klient zobowiązuje się zamówiony towar (ewentualnie kartę podarunkową) odebrać i zapłacić Sprzedawcy cenę podaną w zamówieniu. Do zawarcia umowy dochodzi w chwili, kiedy Klient złoży, a Sprzedawca potwierdzi przyjęcie zamówienia (wg art. 2). Informacje o cenach opisane są w artykule 3. Metody płatności i sposoby dostawy opisane są w artykule 4 i 5. Informacje dotyczące wykorzystania karty podarunkowej opisane są w artykule 6. Informacje o tym, jak odstąpić od umowy, opisane są w artykule 7. Warunki reklamacji wyodrębnione są w osobnym dokumencie - Regulamin reklamacji.
O umowę konsumencką chodzi w wypadku, kiedy Klient jest konsumentem, tzn. jest osobą fizyczną i zakup towaru jest niezwiązany bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową Klienta. W przeciwnym razie nie chodzi o zawarcie umowy konsumenckiej i Klienta nie obejmuje ochrona konsumenta w rozumieniu aktualnych przepisów prawnych oraz niniejszego regulaminu.
W pierwszej kolejności kieruje się umową, która jest zawarta w następujących dokumentach:
oraz, w kwestiach nieuregulowanych umową, prawa i obowiązki obu stron regulują również aktualne czeskie przepisy prawne, przede wszystkim:
Jeśli miejsce zamieszkania lub siedziba Klienta znajduje się poza granicami Republiki Czeskiej lub stosunek prawny zawiera inne elementy międzynarodowe, stosunek prawny pomiędzy Klientem a Sprzedawcą kieruje się prawem czeskim. Jeśli Klient jest konsumentem, a system prawny w państwie jego zamieszkania oferuje szerszą ochronę konsumencką niż system prawny obowiązujący w Republice Czeskiej, automatycznie stosuje się szerszy zakres ochrony.
Przez wysłanie i potwierdzenie zamówienia na platformie Klient potwierdza, że zapoznał się z brzmieniem niniejszego regulaminu i zgadza się z jego treścią.
W przypadku, gdy którekolwiek z postanowień niniejszego regulaminu jest nieważne, nieskuteczne lub bezużyteczne (lub takim się stanie) zastępuje je zapis najbardziej zbliżony do takiego postanowienia. Takie postanowienie nie narusza innych zapisów zawartych w regulaminie.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany bądź uzupełnienia regulaminu. Prawa i obowiązki kierują się zawsze brzmieniem regulaminu obowiązującego w momencie ich powstania. Zmiana lub uzupełnienie regulaminu możliwe jest tylko pisemną formą.
Prawa i obowiązki Klienta reguluje regulamin aktualny w czasie, kiedy doszło do ich powstania. Niniejszy regulamin Klient otrzymuje jako załącznik do potwierdzenia przyjęcia zamówienia.
W celu zawarcia umowy konieczne jest, aby Klient wysłał zamówienie zgodnie z postanowieniami niniejszego regulaminu, a następnie zamówienie zostało przyjęte przez Sprzedawcę. Zwracamy uwagę, że prezentacja towarów na platformie ma charakter informacyjny i nie jest to propozycja zawarcia umowy przez Sprzedawcę w rozumieniu art. § 1732 ust. 2 Kodeksu cywilnego.
Zamówienie można złożyć za pośrednictwem platformy (poprzez wypełnienie formularza) lub w inny sposób, który Sprzedawca aktualnie oferuje na platformie. Zamówienie musi zawierać wszystkie informacje wymagane w formularzu.
Przed wysłaniem zamówienia w formie formularza zostanie Klientowi przedstawione podsumowanie jego zamówienia, w tym cena końcowa (zawierająca podatki, cła i opłaty). Podsumowanie to ostatnia szansa na zmianę wprowadzonych danych.
Złożenie wiążącego zamówienia jest równoznaczne z kliknięciem w przycisk „POTWIERDZIĆ ZAMÓWIENIE“. Dane podane w wiążącym zamówieniu uważane są przez Sprzedawcę za prawdziwe i zupełne. O ich zmianie Klient powinien poinformować niezwłocznie Sprzedawcę – telefonicznie lub mailowo.
Zamówienie, które nie zostało jeszcze przez Sprzedawcę przyjęte, można anulować lub zmienić mailem lub telefonicznie. Wszystkie przyjęte przez Sprzedawcę zamówienia są wiążące. Późniejsze anulowanie lub zmiana zamówienia jest możliwa wyłącznie po konsultacji ze Sprzedawcą. Jeśli w ten sposób anulowane jest zamówienie z towarem, który nie umożliwia odstąpienie od umowy (szczegóły w artykule 7), ma Sprzedawca prawo do zwrotu kosztów powstałych w związku z przystąpieniem do realizacji umowy.
Sprzedawca poinformuje Klienta o otrzymaniu zamówienia. Informacja (potwierdzenie) o otrzymaniu zamówienia wysyłana jest automatycznie i może być zarazem akceptacją zamówienia przez Sprzedawcę (o ile jest to w informacji wyraźnie określone).
Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą doręczenia potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę. Potwierdzenie wysyłane jest na podany w formularzu zamówienia adres e-mail. Jeżeli zamówienie nie zostało przyjęte, umowa zostaje zawarta w momencie odbioru zamówionego towaru Klientem.
Dokumenty wchodzące w skład umowy mogą zostać wysłane mailowo lub na żądanie Klienta w drukowanej formie pisemnej, przy czym podczas wysyłki pocztą Sprzedawca może żądać zwrot kosztów poniesionych za wysłanie.
Dokumenty wchodzące w skład umowy zapisywane i przechowywane są w formie elektronicznej. Umowa nie jest dostępna dla osób trzecich.
Jeśli cena towarów podana na platformie lub podana w procesie zamawiania nie jest już aktualna, Sprzedawca natychmiast poinformuje o tym Klienta. Na zamówienia wysłane przez Klienta nie wpłynie zmiana ceny, która miała miejsce pomiędzy momentem wysłania zamówienia przez Klienta a jego akceptacją przez Sprzedawcę.
W przypadku, gdy po stronie Sprzedawcy wystąpił oczywisty błąd techniczny w wyświetlanej cenie towarów na platformie lub w procesie zamówienia, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówienia na błędnych warunkach za pozorną ważność naszej czynności prawnej zgodnie z § 552 Kodeksu cywilnego lub za błąd zgodnie z § 571 Kodeksu cywilnego.
Ewentualnych rabatów z ceny kupna towaru nie można ze sobą łączyć, chyba że na platformie zaznaczono inaczej.
Cenę kupna towaru można zapłacić w następujący sposób:
Informacje o innych sposobach płatności lub ewentualnych opłatach związanych z niektórymi sposobami płatności są dostępne na platformie.
Płatność metodą płatności “Twisto” jest świadczona przez spółkę Twisto payments s. a., z siedzibą w Pradze, adres: Újezd 450/40, Malá Strana, kod pocztowy: 118 00 Praha 1, Czechy, REGON 01615165, wpisaną w Rejestrze Handlowym prowadzonym przez Sąd Miejski w Pradze, dział B, wkładka 19805 (dalej tylko “Twisto”), na zasadach przelewu wierzytelności o zapłatę ceny kupna towaru z przedłużonym terminem płatności na spółkę Twisto na warunkach podanych w regulaminie Twisto.
W wypadku wyboru metody płatności “Twisto” Klient oświadcza, że jest pełnoletnią osobą fizyczną, o pełnej zdolności do czynności prawnych i zarazem uświadamia sobie, że korzystać z metody płatności “Twisto” i usługi płatniczej “Twisto” mogą tylko osoby spełniające te warunki.
W wypadku skorzystania z metody płatności “Twisto”, w której pośredniczymy, a która jest świadczona przez spółkę Twisto, Klient jest zobowiązany dokonać zapłaty ceny kupna towaru w terminie 14 dni od dnia wysyłki towaru.
W wypadku skorzystania z metody płatności “Twisto” termin dokonania płatności ceny kupna towaru regulowany jest regulaminem Twisto.
Sprzedawca nie gwarantuje i nie jest zobowiązany zapewnić ciągły dostęp do wykorzystania metody płatności “Twisto”.
Wyborem metody płatności “Twisto” i kolejnym zatwierdzeniem tej metody płatności wobec spółki Twisto Klient równocześnie wyraża zgodę z regulaminem Twisto. Klient uświadamia sobie, że w wypadku skorzystania z usługi płatniczej “Twisto”, jego zamówienie jest wiążące i nie spełnia funkcji rezerwacji towaru. W wypadku, że spółka Twisto odmówi realizacji metody płatności, bądź usługi płatniczej “Twisto”, zamówienie (bądź umowa) zostanie anulowane. W tym wypadku może Klient złożyć nowe zamówienie i wybrać inną metodę platności.
Należy mieć na względzie, że Sprzedawca nie jest podmiotem stosunku umownego między Klientem i spółką Twisto. Z tego tytułu Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zobowiązania zawarte w umowie pośrednictwa ani nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody, które mógł Klient ponieść w związku z umową pośrednictwa.
W wypadku płatności w gotówce Klient powinien zapłacić cenę zakupu przy odbiorze towaru. W wypadku płatności bezgotówkowych przed dostawą towaru jest termin płatności ceny zakupu 5 dni, licząc od dnia przyjęcia zamówienia. Do zapłaty ceny zakupu dochodzi w momencie zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym lub na koncie pośrednika w płatnościach elektronicznych. Jeśli Sprzedawca nie otrzyma wpłaty w tym terminie, zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy.
Należy mieć na względzie, że wg § 2119 ust. 1 Kodeksu cywilnego może sprzedawca żądać zapłatę całkowitej ceny zakupu (ew. zaliczki) przed wysyłką lub odbiorem towaru.
W wypadku, że Klient wybierze formę płatności bezgotówkową przelewem i dokona zapłaty przed zawarciem umowy sprzedaży wg punktu 2.4., zapłata ta będzie traktowana jako zaliczka na zakup towaru. W wypadku, że dojdzie do zawarcia umowy sprzedaży, zaliczka zostanie odliczona od ceny towaru.
Klient poprzez akceptację niniejszego regulaminu wyraża zgodę na otrzymanie faktury drogą elektroniczną.
Aktualne sposoby dostawy włącznie z kosztami dostawy podane są na platformie. Klient może wybrać jeden z podanych sposobów dostępnych podczas zamawiania.
W podsumowaniu zamówienia wyświetlona jest cena końcowa, która zawiera koszty wybranego sposobu dostawy.
Możemy również zorganizować ubezpieczenie towaru na czas transportu. Jesteś zobowiązany do zapłaty ceny ubezpieczenia zgodnie z obowiązującą taryfą, która zostanie wskazana w interfejsie internetowym.
Czas dostawy towaru uzależniony jest zawsze od dostępności towaru w magazynie, wybranego sposobu dostawy i wyboru formy płatności. Gwarantujemy jednak dostawę najpóźniej w ciągu 30 dni od zawarcia umowy.
Niestety nie mamy wpływu na szybkość dostarczenia towaru przez przewoźnika. W wypadku problemu dotyczącego terminu dostawy prosimy o kontakt z naszym biurem, byśmy mogli sprawdzić przyczynę problemu u przewoźnika.
Towary, które są dostępne w magazynie, zwykle przekazywane są do przewoźnika w ciągu dwóch dni roboczych od otrzymania zamówienia (dotyczy wysyłki za pobraniem lub odbioru osobistego) lub od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (przy płatności bezgotówkowej).
Towary, które nie są dostępne w magazynie, przekazywane są do przewoźnika możliwie najszybciej. Klient jest każdorazowo informowany przez Sprzedawcę o dokładnej dacie wysyłki.
Dostarczenie towaru zgodnie z niniejszym regulaminem oznacza moment, w którym przesyłka jest doręczona Klientowi. Jeśli Klient bezpodstawnie odmówi przyjęcia towaru, nie oznacza to, że Sprzedawca nie spełnił zobowiązania dostarczyć towar, jak również nie jest to równoznaczne z odstąpieniem od umowy przez Klienta.
Prawa własności Klient nabywa w momencie zapłacenia pełnej ceny towaru.
Sprzedawca poleca, by Klient w jak najwcześniejszym terminie po odebraniu przesyłki sprawdził, czy jest kompletna i nieuszkodzona. W wypadku wykrycia braków czy uszkodzeń Klient powinien niezwłocznie kontaktować Sprzedawcę. Odmowa przyjęcia przesyłki z uszkodzonym opakowaniem nie jest traktowana jako bezpodstawna odmowa przyjęcia towaru przez Klienta.
W chwili odbioru towaru (lub w chwili, kiedy Klient miał obowiązek odebrać towar, ale w przeciwieństwie do umowy tak nie uczynił) przechodzi na Klienta odpowiedzialność za przypadkowe zniszczenie, uszkodzenia lub utratę towaru.
Jeżeli z przyczyny bezpośrednio zależnej od Klienta przesyłka musiała zostać dostarczana wielokrotnie lub innym niż uzgodnionym sposobem, Klient powinien pokryć koszty związane z taką dostawą.
W przypadku, gdy Klient bez podania przyczyny nie odbierze przesyłki zgodnie z pkt 5.2, Sprzedawca jest uprawniony do zwrotu kosztów związanych z dostawą towaru i jego przechowaniem, jak również może żądać zwrotu dodatkowych kosztów, które powstaną na skutek nieodebrania przesyłki.
Ponadto Sprzedawca ma prawo do odstąpienia od umowy w przypadku wysyłki towaru za pobraniem lub przy odbiorze osobistym. Jeśli jednak zamówienie zostało opłacone (przed dostawą), Sprzedawca ma prawo do odsprzedaży takiego towaru wg § 2126 Kodeksu cywilnego.
By wykorzystać kartę podarunkową (dalej tylko „Voucher“), którą Klient otrzymał na podstawie zamówienia, trzeba ją zrealizować u Sprzedawcy. Na Voucherze są wymienione następujące informacje:
Voucher może być realizowany tylko jednokrotnie. Voucher można przenieść na osobę trzecią, nawet odpłatnie. Osoba, która przedstawi Voucher nabyty zgodnie z prawem, ma te same prawa co osoba, która Voucher zakupiła u Sprzedawcy.
Czas realizacji Vouchera jest ograniczony. Voucher można zrealizować najpóźniej w ostatnim dniu jego ważności.
Voucher może być wykorzystany wyłącznie podczas jednego zakupu. W przypadku zakupu towaru o wartości niższej niż wartość Vouchera, posiadaczowi Vouchera nie przysługuje prawo otrzymania zwrotu pozostałej, niewykorzystanej kwoty.
Należy mieć na względzie, że w pewnych sytuacjach może Sprzedawca odmówić akceptacji Vouchera. Chodzi o przypadki, kiedy:
Wg Kodeksu cywilnego może Konsument odstąpić od umowy sprzedaży bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia przyjęcia towaru. Sprzedawca oferuje możliwość (poza ustawowową ogólną ochroną) odstąpienia od umowy w ciągu 30 dni, licząc od dnia przyjęcia towaru.; lub
Odstąpienie od umowy kupna towarów zakupionych w ramach akcji podlega tym zasadom.
Klient powinien wysłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres do doręczeń razem z towarem lub wysłać oświadczenie na e-mail Sprzedawcy, a następnie niezwłocznie odesłać towar na adres do doręczeń. Klient może w tym celu użyć formularza wzorowego.
Odstąpienie od umowy unicestwia ją od początku i umowa uznawana jest za nigdy niezawartą, włącznie zobowiązań z umów dodatkowych; pozostaje jednak bez uszczerbku dla punktu 6.4 i 6.5.
Jeśli Klient za jego zgodą uzyskał gratis podarunek do zamówienia, umowa darowizny odstąpieniem od umowy sprzedaży traci ważność, a Klient powinien zwrócić otrzymany gratis podarunek razem z towarem.
Klient powinien odesłać towar w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy na adres do doręczeń Sprzedawcy, adres punktu handlowego Sprzedawcy lub adres jego siedziby. Towar wysłany za pobraniem nie zostanie odebrany.
Sprzedawca poleca do przesyłki zwrotnej załączyć:
Niezłożenie któregokolwiek z wymienionych dokumentów, o których mowa powyżej, nie wyklucza pozytywnego przyjęcia i rozpatrzenia odstąpienia od umowy wg obowiązującego stanu prawnego.
Zwrot środków za zamówienie Sprzedawca dokona w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy. Sprzedawca jednak nie jest zobowiązany do zwrotu środków, zanim nie otrzyma zwrotu towaru lub dowodu potwierdzającego dokonania zwrotu towaru przez Klienta.
Poza zwrotem w wysokości kwoty zakupu Klient ma również prawo do zwrotu kosztów dostarczenia towaru. Jeśli jednak wybrał inny niż najtańszy sposób wysyłki, który oferuje Sprzedawca, zwrócona zostanie kwota w wysokości odpowiadającej najtańszej opcji oferowanego przez Sprzedawcę sposobu dostawy.
Pieniądze zostaną zwrócone w taki sam sposób, w jaki Sprzedawca otrzymał je od Klienta (jeśli do 10 dni roboczych od odstąpienia od umowy Klient nie poinformuje Sprzedawcę o innym sposobie, a Klientowi nie powstaną z takim sposobem dodatkowe koszty), lub sposobem, który wskaże Klient.
Koszty związane z odesłaniem towaru do Sprzedawcy ponosi Klient, nawet jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać zwrócony regularną drogą pocztową.
Odsyłając towar, Klient powinien zadbać o to, aby zapakować go w stosowny sposób, by nie doszło do jego uszkodzenia czy zniszczenia.
W wypadku, że Sprzedawca stwierdzi, że zwracany towar jest uszkodzony, zużyty, zabrudzony czy częściowo zużyty, Klient ponosi odpowiedzialność za takie obniżenie wartości towaru.
Zgodnie z § 1837 Kodeksu cywilnego nie ma możliwości odstąpienia od umowy w wypadku:
Należy mieć na względzie, że w wypadku Vouchera jego wartość nie leży w trwałym nabyciu prawa własności do Vouchera, ale w upoważnieniu czerpać to, co stwierdzono na Voucherze. Voucher ma więc charakter usługi. Z tego powodu zgodnie z § 1837 a) Kodeksu cywilnego Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w wypadku, że doszło w terminie na odstąpienie od umowy do korzystania z Vouchera.
Zamówieniem Vouchera Klient ma na względzie ten fakt i zgadza się z powyższym.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w następujących przypadkach:
W przypadku wystąpienia któregokolwiek z powyższych przypadków Sprzedawca zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Klienta o odstąpieniu Sprzedawcy od umowy.
Jeżeli Klient dokonał już całkowitej lub częściowej zapłaty, środki zostaną zwrócone przelewem na rachunek bankowy, który w tym celu wskaże Klient lub rachunek bankowy, z którego Sprzedawca otrzymał wpłatę. Środki pieniężne zostaną zwrócone w ciągu pięciu dni od daty odstąpienia od umowy.
Odpowiedzialność Sprzedawcy za wady towaru kieruje się stosownymi przepisami obowiązującego prawa (w szczególności art. § 1914 - 1925, art. § 2099 - 2117 oraz, w wypadku że Klient jest konsumentem, art. § 2158 - 2174b Kodeksu cywilnego). Podczas wykonywania praw i obowiązków wynikających z odpowiedzialności za wady Sprzedawca kieruje się Regulaminem reklamacji.
Dochodzenie praw z tytułu wadliwego wykonania w przypadku towarów zakupionych w ramach akcji podlega tym zasadom.
Sprzedawca prowadzi działalność gospodarczą za pośrednictwem spółki z o.o. na podstawie zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej. Przedmiot działalności nie podlega żadnym dodatkowym obostrzeniom ani uzyskaniu specjalnych uprawnień.
Ewentualne skargi i roszczenia można kierować do Sprzedawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany na platformie jako kontaktowy. Skarga zostanie rozpatrzona, postaramy się załatwić sprawę bez zbędnej zwłoki. Klient może zwrócić się również do właściwego Urzędu ds. działalności gospodarczej lub Czeskiej Inspekcji Handlowej.
Klient będący konsumentem może w przypadku sporu, który nie uda się rozstrzygnąć polubownie, zwrócić do Czeskiej Inspekcji Handlowej (adres: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2; www: www.coi.cz, www.adr.coi.cz; kontakt e-mail: adr@coi.cz; telefon: +420 296 366 360) lub do Stowarzyszenia ochrony konsumentów, z. ú. (adres: Pod Altánem 99/103; 100 00 Praha 10 - Strašnice, www: www.konzument.cz, kontakt e-mail: spotrebitel@regio.cz, telefon: +420 261 263 574) w celu pozasądowego rozstrzygnięcia sporu konsumenckiego. Takie prawo przysługuje Klientowi do 1 roku, licząc od dnia, w którym po raz pierwszy zastosował wobec Sprzedawcy prawo będące przedmiotem sporu konsumenckiego.
Klient ma możliwość skorzystania z platformy on-line utworzonej przez Komisję Europejską pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/, aby złożyć skargę dotyczącą zakupionych towarów lub usług w sklepie Sprzedawcy i znaleźć podmiot alternatywnego rozstrzygania sporów.
Na platformie można się zarejestrować za pośrednictwem formularza rejestracyjnego. Na podstawie rejestracji powstaje indywidualne konto użytkownika. Dane do logowania prosimy zachować w tajemnicy. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne nadużycia powstałych kont użytkowych działalnością osób trzecich.
Informacje podane podczas rejestracji muszą być prawdziwe i kompletne. Spółka zastrzega sobie prawo do skasowania konta, które zawiera fałszywe lub niekompletne dane. W przypadku zmiany danych zaleca się ich niezwłoczna aktualizacja w koncie użytkownika.
Konto użytkownika umożliwia przede wszystkim składanie i śledzenie zamówień i zarządzanie kontem użytkownika. Informacje na temat innych funkcji i możliwości konta użytkownika zawsze podane są na platformie.
Sprzedawca ma prawo do usunięcia konta użytkownika bez prawa do odszkodowania, kiedy za pośrednictwem konta zostaną naruszone dobre obyczaje, złamane przepisy obowiązującego prawa lub zapisy niniejszego regulaminu.
Wszystkie opinie produktowe zamieszczone w naszym sklepie internetowym zostały wystawione przez naszych Klientów, którzy w wyniku złożonego zamówienia otrzymali zamówiony produkt.
Dodanie opinii Klienta jest możliwe tylko po dokonaniu zakupu w sklepie internetowym. Klient dostanie od nas specjalny link w mailu zamykającym sprzedaż, ewentualnie może dodać opinię wchodząc na stronę i logując się do swojego konta.
W Serwisie naszego sklepu mogą również zostać opublikowane opinie użytkowników, które zostały zamieszczone w ramach usług publicznego dostępu, zwłaszcza w Mapach Google, Heuréka i firmy.cz.
Każda opinia zostaje zweryfikowana przed opublikowaniem. Opinię może dodać tylko Klient, którego zakup w sklepie internetowym został zamknięty.
Również wszelkie opinie zamieszczone w ramach usług publicznego dostępu zostają zweryfikowane. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które są użytkownikami lub nabywcami naszych produktów.
Jeżeli stwierdzimy, iż autorem opinii nie jest osoba, która w naszym sklepie internetowym zrealizowała zakup towaru, mamy prawo daną opinię usunąć ze strony lub nie zamieścić na stronie.
Treść umieszczona na platformie (teksty, regulamin, zdjęcia, obrazki, logo, oprogramowanie i inne) objęta jest ochroną prawa autorskiego i może być chroniona również prawami osób trzecich. Treść nie może być modyfikowana, kopiowana, powielana i rozpowszechniana czy też wykorzystywana w jakimkolwiek innym celu, bez uzyskania zgody Sprzedawcy lub właściciela praw autorskich. W szczególności zabrania się darmowego lub płatnego udostępniania zdjęć i tekstów umieszczonych na platformie.
Nazwy i oznaczenia produktów, towarów, usług i firm mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.
Spółka nie ponosi odpowiedzialności za błędy spowodowane ingerencją osób trzecich na platformie lub za błędy powstałe w wyniku jego zastosowania niezgodnie z jego przeznaczeniem. Podczas korzystania z platformy zabrania się używania mechanizmów, oprogramowania, skryptów lub innych działań, które mogłyby negatywnie wpłynąć na jego działanie - tj. zakłócić działanie systemu lub w sposób nieuzasadniony obciążać jego działanie.
Jeśli podczas korzystania z platformy użytkownik podejmie się działań nielegalnych lub nieetycznych, spółka zastrzega sobie prawo do ograniczenia, zawieszenia lub całkowitego uniemożliwienia mu dostępu do platformy, bez możliwości jakiegokolwiek odszkodowania. W takim przypadku użytkownik jest zobowiązany do zapłaty odszkodowania za szkodę powstałą w wyniku działań wymienionych w niniejszym ustępie w pełnej wysokości.
Spółka informuje, że użytkownik kliknięciem w niektóre linki na platformie może zostać przekierowany na strony internetowe osób trzecich.