💥 2+1 GRATIS Z KODEM 3RADOSCI 💥

Zwroty i reklamacje

ZWROTY  I  REKLAMACJE

 

ZWROT  LUB WYMIANA TOWARU

O ile towar nie spełnił Twoich oczekiwań, możesz go bez problemu zwrócić lub wymienić bez podania powodu do 30 dni od daty doręczenia przesyłki. Zwroty i reklamacje towarów zakupionych w ramach akcji podlegaja tym zasadom.

Towar wyślij listem lub paczką poleconą pod nasz adres Panattoni Park Bielsko-Biała I, Vuch s.r.o., 94664747, ul. Księdza Józefa Londzina 106, 43–382 Bielsko-Biała zapakowany tak, by nie doszło do jego uszkodzenia. Do listu/paczki dołącz wypełniony druk (Zwrot lub wymiana). Nie wysyłaj, proszę, przesyłki za pobraniem, nie zostanie ona przez nas odebrana.

 

W formularzu zaznacz proszę, czy chodzi o zwrot czy wymianę towaru. W przypadku zwrotu pieniędzy nie zapomnij podać numer twojego konta bankowego tak, abyśmy mogli wykonać przelew zwrotny. Kwotę możesz również zostawić w postaci środków do wykorzystania na kolejne zakupy. Wyślemy wtedy do Ciebie specjalny kod, który możesz wykorzystać w naszym sklepie internetowym.


Twoje żądanie zostanie rozpatrzone w możliwie najkrótszym terminie, najdłużej jednak w terminie do 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki.

Formularz do ZWROTU LUB WYMIANY TOWARU:

 

 zwrot lub wymiana towaru.pdf

 

Dokładne brzmienie warunków odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym regulaminie dostępnym tutaj.

REKLAMACJE

Bardzo nam przykro, jeśli z jakiegoś powodu doszło do uszkodzenia towaru. Zachęcamy do złożenia reklamacji. Zgłoś się, proszę, do nas bez zbędnej zwłoki.
Towar odeślij pod nasz adres Panattoni Park Bielsko-Biała I, Vuch s.r.o., 94664747, ul. Księdza Józefa Londzina 106, 43–382 Bielsko-Biała wraz z wypełnionym drukiem reklamacyjnym oraz kopią faktury lub innego potwierdzenia dokonania zakupu (kopia potwierdzenia zamówienia, potwierdzenie transakcji z rachunku bankowego,...).

Towar wyślij na nasz adres zapakowany tak, by nie doszło do jego uszkodzenia. W druku reklamacyjnym nie zapomnij podać sposób proponowanego przez Ciebie rozwiązania reklamacji (naprawa, wymiana na nowy lub inny model, zwrot pieniędzy)

Reklamacja, włącznie z naprawą towaru rozpatrzona będzie w jak najszybszym terminie, najpóźniej do 30 dni od dnia jej złożenia. Informację o przyjęciu reklamacji podajemy najpóźniej do 3 dni roboczych od jej złożenia.przez konsumenta.

Po rozpatrzeniu reklamacji wysyłamy zaświadczenie o dacie i sposobie rozwiązania.

W przypadku uznania reklamacji okres trwania gwarancji wydłuża się o czas, przez który konsument nie mógł korzystać z towaru w związku ze złożoną reklamacją.

Druk reklamacyjny:

 druk reklamacyjny.pdf

 

Podstawą prawną naszych działań są Warunki reklamacjiwedług których postępujemy podczas reklamacji towarów.

Nasuwają Ci się pytania? Napisz do nas na info@vuch.pl .

Wybierz swój kraj