Zwroty i reklamacje

ZWROTY  I  REKLAMACJE

 

ZWROT  LUB WYMIANA TOWARU

O ile towar nie spełnił Twoich oczekiwań, możesz go bez problemu zwrócić lub wymienić bez podania powodu do 30 dni od daty doręczenia przesyłki.

Towar wyślij listem lub paczką poleconą pod nasz adres Panattoni Park Bielsko-Biała I, Vuch s.r.o., ul. Księdza Józefa Londzina 106, 43–382 Bielsko-Biała zapakowany tak, by nie doszło do jego uszkodzenia. Do listu/paczki dołącz wypełniony druk (Zwrot lub wymiana). Nie wysyłaj, proszę, przesyłki za pobraniem, nie zostanie ona przez nas odebrana.

 

W formularzu zaznacz proszę, czy chodzi o zwrot czy wymianę towaru. W przypadku zwrotu pieniędzy nie zapomnij podać numer twojego konta bankowego tak, abyśmy mogli wykonać przelew zwrotny. Kwotę możesz również zostawić w postaci środków do wykorzystania na kolejne zakupy. Wyślemy wtedy do Ciebie specjalny kod, który możesz wykorzystać w naszym sklepie internetowym.


Twoje żądanie zostanie rozpatrzone w możliwie najkrótszym terminie, najdłużej jednak w terminie do 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki.

Formularz do ZWROTU LUB WYMIANY TOWARU:

 

 zwrot lub wymiana towaru.pdf

 

Dokładne brzmienie warunków odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym regulaminie dostępnym tutaj.

REKLAMACJE

Bardzo nam przykro, jeśli z jakiegoś powodu doszło do uszkodzenia towaru. Zachęcamy do złożenia reklamacji. Zgłoś się, proszę, do nas bez zbędnej zwłoki.
Towar odeślij pod nasz adres Panattoni Park Bielsko-Biała I, Vuch s.r.o., ul. Księdza Józefa Londzina 106, 43–382 Bielsko-Biała wraz z wypełnionym drukiem reklamacyjnym oraz kopią faktury lub innego potwierdzenia dokonania zakupu (kopia potwierdzenia zamówienia, potwierdzenie transakcji z rachunku bankowego,...).

Towar wyślij na nasz adres zapakowany tak, by nie doszło do jego uszkodzenia. W druku reklamacyjnym nie zapomnij podać sposób proponowanego przez Ciebie rozwiązania reklamacji (naprawa, wymiana na nowy lub inny model, zwrot pieniędzy)

Reklamacja, włącznie z naprawą towaru rozpatrzona będzie w jak najszybszym terminie, najpóźniej do 30 dni od dnia jej złożenia. Informację o przyjęciu reklamacji podajemy najpóźniej do 3 dni roboczych od jej złożenia.przez konsumenta.

Po rozpatrzeniu reklamacji wysyłamy zaświadczenie o dacie i sposobie rozwiązania.

W przypadku uznania reklamacji okres trwania gwarancji wydłuża się o czas, przez który konsument nie mógł korzystać z towaru w związku ze złożoną reklamacją.

Druk reklamacyjny:

 druk reklamacyjny.pdf

 

Podstawą prawną naszych działań są Warunki reklamacjiwedług których postępujemy podczas reklamacji towarów.

Nasuwają Ci się pytania? Napisz do nas na info@vuch.pl .

Wybierz swój kraj