Zarejestruj się i korzystaj ze wszystkich przysługujących wygód.
Twój koszyk jest pusty.
Na każde Twoje pytanie udzielimy odpowiedzi!
Zapłacone przesyłki oraz zamówienia za pobraniem wysyłamy w następny dzień roboczy. Termin dostawy zależny jest od tego, jaką metodę dostawy wybrałeś/łaś. Zazwyczaj nowa Vuszka jest doręczona do 2 aż 4 dni roboczych.
Sklepy stacjonarne Vuch znajdziesz w Pradze i Bratysławie. Zakupienie towaru w sklepie jest możliwe bez uprzedniego zamówienia, wymarzony produkt możesz od razu zakupić. Serdecznie zapraszamy!
Godziny otwarcia:
Praga: Pn-Ndz 10-20h
Bratysława: Pn-Ndz 10-21h
Możesz skorzystać z naszej usługi “Watchdog”, która automatycznie wyśle wiadomość e-mail, gdy tylko towar będzie ponownie dostępny.
Niestety nie można łączyć bonów podarunkowych z użyciem kodów rabatowych. Podczas jednego zamówienia możesz skorzystać tylko z jednej możliwości.
W sklepie internetowym:
Masz możliwość odesłania nieużywanego, nieuszkodzonego produktu, w oryginalnym opakowaniu w ciągu 30 dni od zakupu w sklepie internetowym. Przejdź na stronę Zwrot towaru i reklamacja, gdzie znajdziesz bliższe informacje.
Przykro nam, że doszło do uszkodzenia Twej przesyłki. Zachęcamy do złożenia reklamacji, przejdź na stronę Zwrot towaru i reklamacja, gdzie znajdziesz instrukcję reklamacji krok po kroku.
Termin rozpatrzenia reklamacji towaru wynosi 30 dni, ale staramy się udzielić odpowiedzi jak najszybciej. Zazwyczaj reklamacja zostaje rozpatrzona do jednego tygodnia od otrzymania przesyłki zwrotnej. Odpowiedź na reklamację wysyłamy poprzez wiadomość e-mail.
Zwrot pieniędzy staramy się załatwić niezwłocznie po otrzymaniu zwracanego towaru. Pieniądze zostają naliczone na Twoje konto do 3 dni roboczych po wykonanym przelewie.
Tak! Ubezpieczenie przesyłki oferuje wiele wygód na wypadek zgubienia przesyłki lub uszkodzenia jej zawartości.
Jeżeli przesyłka zaginęła w transporcie, firma Vuch bezpośrednio załatwia sprawę z dostawcą. Jeżeli doszło do zniszczenia czy uszkodzenia zawartości przesyłki, bezzwłocznie wysyłamy etykietę zwrotną, ewentualnie kuriera na Twój adres, by odebrał przesyłkę.
W obu wypadkach prosimy niezwłocznie poinformować Biuro Obsługi Klienta, które natychmiast wyśle nową przesyłkę, bez dodatkowego obciążania Klienta. Jeżeli zabraknie towaru w magazynie, poinformujemy Cię o tym i postaramy się razem rozwiązać problem.