FAQ

FAQ

1) Chcę odstąpić od umowy. Jak mogę to zrobić?

Prosimy o odesłanie paczki pod nasz adres razem z załączonym i uzupełnionym formularzem odstąpienia od umowy. Formularz oraz szczegółowe informacje znajdują się TUTAJ. Najlepiej wysłać do nas list lub paczkę priorytetową Poczty Polskiej.

 

2) Co, jeśli zamówiony produkt mi się nie spodoba?

Bez obaw. Oferujemy aż 30 dni (licząc od dnia odebrania przesyłki) na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny. 

 

3) Co, jeśli zamówiony produkt się zniszczy?

Jeśli produkt ulegnie zniszczeniu, prosimy o odesłanie go do nas razem z wypełnionym drukiem reklamacyjnym. Druk oraz szczegółowe informacje znajdują się TUTAJ.  Najlepiej wysłać do nas reklamację listem lub paczką priorytetową Poczty Polskiej.

Produkt chętnie wymienimy na nowy lub zwrócimy za niego pieniądze.

 

4) Jak mogę zapłacić i kiedy otrzymam przesyłkę?

Przelewem – paczkę wysyłamy po zaksięgowaniu przelewu na naszym koncie.

Płatność on-line (PayU)- paczkę wysyłamy w kolejnym dniu roboczym.

Za pobraniem - paczkę wysyłamy w kolejnym dniu roboczym.

Dostawa trwa 2 - 3 dni roboczych od momentu wysłania paczki.

 

5) Kiedy otrzymam przelew zwrotny?

Staramy się o bezproblemowe wykonanie zwrotu w jak najszybszym terminie od momentu odebrania przez nas przesyłki. Przelew zwrotny trafi na Państwa konto najpóźniej 3 dni robocze od momentu zatwierdzenia przez nas przelewu.

              

6) Gdzie i jak mam odesłać paczkę?

Prosimy o wysłanie paczki pod adres:

Przesyłkownia.pl,

VUCH s.r.o., 

Plac Juliusa Słowackiego 1,

43–400 Cieszyn

 

Zalecamy wysłać do nas list lub paczkę poleconą priorytetową Poczty Polskiej.

 

7) Czy mogę zwrócić tylko część zamówienia?

Tak, jak najbardziej można odstąpić tylko od części zamówienia. Należy wtedy w formularzu zaznaczyć, o jaki produkt chodzi. https://www.vuch.pl/Stranky/Zwroty-i-reklamacje 

 

8) Jak długo potrwa proces reklamacji?

Mamy 30 dni na rozpatrzenie reklamacji, jednak staramy się rozpatrywać je w najkrótszym możliwym terminie. Zazwyczaj do tygodnia od otrzymania produktu na nasz magazyn. O wyniku reklamacji informujemy mailowo lub telefonicznie.

 

9) Ubezpieczenie przesyłki Vuch?

Korzystając z naszego ubezpieczenia przesyłki nie musisz obawiać się czasochłonnego rozwiązywania problemu zagubienia lub uszkodzenia przesyłki! W wypadku zagubienia całej przesyłki sami rozwiązujemy problem z firmą kurierską. O ile dojdzie do uszkodzenia przesyłki, w następnym dniu roboczym przewoźnik odbierze od ciebie tę przesyłkę.W obu wypadkach zaraz po skontaktowaniu się z Buriem Obsługi Klienta wysyłamy do ciebie nowy produkt bez wad i w ten sposób omijają cię wszystkie nieprzyjemne procedury (tylko w wypadku wyprzedania towaru skontaktujemy się z tobą i będziemy razem szukać rozwiązania).

Wybierz swój kraj